Friday, February 15, 2013

Masih Aku Cinta

I dont really follow her stories but i know some of it from the reading i did. Pity her. But i think her song is nice and somehow she is telling the whole world how she feels.

Shila Amzah: Masih Aku Cinta

Biarpun kau tak ada lagi ada dengan ku
Takkan ku bisa melupakan mu 
Caramu memanggil nama ku
Terasa seolah kau masih ada

Jauh di dalam sanubari ku
Tak ku relakan pemergian mu
Namun ku kan selalu doakan mu
Agar kau tak kan terus terluka

Kau kan temui bahagia
Walaupun aku tidak bersama
Jangan kau gusar
Aku akan selalu ada
Dari jauh engkau masih ku cinta
Dari jauh aku masih mencinta

Takkan pernah ada penggantimu
Yang mempertahankanku sepertimu
Satu dunia menentang cinta kita
Akhirnya kita terpisah jua

Yang mengenal mu cuma aku
Tidak ku menyesal mencintai mu
Yang ku harapkan
Kau juga mendoakan ku


4 comments:

Ejan said...

she sort of like taylor swift malaysia kan??

Anonymous said...

er... apa jadi pada Feb a photo a day?

Mursapap said...

Ejan, tula kan. Mcm taylor swift. Lagu pasal diri sendiri.

Mursapap said...

Anonymous, i got bored with a photo a day. We'll see weather i want to continue and back date the post or not.